klippekort

Din løsning til teknisk assistance

Klippekort

Har du nogensinde siddet foran computeren, febrilsk søgende på Google for at finde ud af, hvordan du lægger en video op på din hjemmeside, skaber en smuk forside til din freebie eller får dit online produkt ud til kunderne? Måske har du også brug for sparring omkring din virksomhed og dens fundament.

Med et klippekort hos mig får du professionel hjælp uden at skulle sprænge budgettet.

Når du arbejder med en hjemmeside, online kurser eller andre digitale projekter, vil der altid opstå ting, der skal rettes, laves om eller opdateres. Uanset om du er nybegynder eller en erfaren professionel, er det en uundgåelig del af processen.

I en stor virksomhed vil en IT-afdeling håndtere de problemer hurtigt, så du kan fortsætte dit arbejde uden forsinkelser. Men for dig, der arbejder i en mindre virksomhed eller som soloselvstændig, er det ofte dig selv, der skal finde løsninger på tekniske udfordringer. Dette kan være både tidskrævende og frustrerende, og i værste fald kan tekniske problemer sætte hele forretningen på pause.

Derfor tilbyder jeg teknisk hjælp på klippekort. Med mit klippekort får du adgang til assistance, når du har brug for det, uden at du skal bekymre dig om høje omkostninger. jeg tilbyder støtte til WordPress og andre tekniske opgaver, så du kan få hjælp med de små, men vigtige opgaver, der holder din virksomhed kørende.

Er du up coming iværksætter og skal have en hjemmeside for første gang og vil du gerne designe din hjemmeside selv så tilbyder jeg at sidde ved siden af dig og guide dig igennem alle skridt så du selv kan bygge din hjemmeside fra bunden.

Dit klippekort kan f.eks bruges til:

  • Oprettelse af hjemmeside fra bunden med dig ved skærmen og mig som din guide.
  • Opsætning af kurser i Learndash (på din egen hjemmeside), hos Lumant kursusplatform (hvor de hjælper dig med at sælge dine kurser så win win)
  • Besvare mails/kundeservice
  • Installering og/eller oprettelse af signatur på mails
  • Mailchimp eller mailerlite opsætning af nyhedsbreve, freebie mm
  • Løbende vedligehold af dokumenter, procedurer m.m.
  • Canva – med mig som din guide kan du let oprette de flotteste grafiske design. Du kan både få en færdig skabelon klar til brug eller du kan have mig med på sidelinien til at lære dig tingene.
  • Fakturering af kunder
  • Lydredigering af f.eks podcast mm
  • Oprettelse af podcastkanal samt podcastepisoder
  • Opsætning af pdf til onlinekurser, freebie mm

Kort sagt alle de små tekniske ting du som selvstændig bruger oceaner af tid på, men som jeg hurtigt lige kan fixe for dig eller lære dig selv at lave.
Så tøv ikke med at kontakte mig, hvis der er noget du har brug for hjælp til. Er det ikke nævnt på listen så smid en mail til mig for min viden er så bred at alt ikke er nævnt her.

Det praktiske

Sådan fungerer klippekortet

Du kontakter mig og beskriver dine behov, så vurderer jeg om det passer med de opgaver jeg laver.

Når du ønsker at købe et klippekort, så sender jeg dig en faktura, og vores samarbejde kan begynde.

De fleste opgaver vil blive lavet i løbet af en uge.

Har du behov for hjælp til en opgave du skal lave ofte, så kan jeg optage en skærmvideo, der viser hvordan du gør på lige netop din hjemmeside, Lumant eller Facebookside.

Klippekortet kan bruges til teknisk hjælp, til hjemmeside og sociale medier. Samt til telefonisk sparring i din virksomhed og dens fundament.

Timerne du køber omregnes til minutter. Tidsforbrug afregnes pr. 15. minut

Modsat hvis du køber på løs timepris til 900 + moms, fakturerer jeg mindst 1 time og derefter afregnes tiden med halve timer.

spirituel

Alle priser er excl moms.

Efter aftale kan klippekort betales i antal aftalte rater. Ønsker du ratebetaling så kontakt mig så laver vi en aftale der passer til dig.

Klippekortet skal bruges idenfor 12 mrd efter købsdato

Sådan foregår det, når du køber et klippekort

  1. Vælg det klippekort, der passer til dine behov: Jeg tilbyder forskellige typer klippekort, så du kan vælge det antal timer, der passer bedst til dine behov. Mit klippekort er fleksible og designet til at give dig den støtte, du har brug for, uden at du behøver at betale for mere end nødvendigt.

  2. Køb dit klippekort: Når du har valgt det klippekort, der passer til dig, kan du nemt købe det via min hjemmeside. Betalingen er sikker og nem, og så snart købet er gennemført, vil du modtage en bekræftelse.

  3. Book dine opgaver: Efter købet kan du booke dine opgaver, når du har brug for hjælp. Du kan kontakte mig via e-mail med opgaven og så planlægger vi en tid, der passer dig. Jeg er rimelig fleksibel, så for det meste kan jeg hjælpe dig, indenfor den kommende uge.

  4. Du får overslag over tidsforbrug: Når jeg kender opgaven du vil have løst sender jeg dig et skriftligt overslag på tidsforbrug. På den måde har du hele tiden styr på dit klippekort.
  5. Få den nødvendige hjælp: Når du har bekræftet opgaven skal løses, vil jeg gå igang med opgaven til aftalt tid.  

  6. Hold styr på dit klippekort: Jeg holder løbende styr på dine klip, så du altid ved, hvor mange timer du har tilbage. Du vil modtage en opdatering efter hver session, så du kan følge med i, hvor meget tid du har brugt, og hvor meget du har tilbage.

  7. Forlæng dit klippekort: Når du er ved at løbe tør for klip, kan du nemt forlænge dit klippekort ved at købe flere timer. På den måde kan du sikre, at du altid har den nødvendige tekniske hjælp ved hånden, når du har brug for det.

Med et klippekort er du sikret professionel hjælp til dine tekniske udfordringer uden at skulle bekymre dig om uventede omkostninger. Jeg er her for at hjælpe dig med at holde din virksomhed kørende problemfrit, så du kan fokusere på det, der er vigtigt for dig.

FAQ

Et klip dækker over 15 min.

Den mindste tidsenhed, du kan booke, er 15 minutter når du har klippekortløsningen.

Modsat hvis du køber på løs timepris, fakturerer jeg mindst 1 time og derefter afregnes tiden med halve timer.

Klippene kan bruges til forskellige opgaver, herunder:

  • Oprettelse af hjemmeside (du selv bygger men jeg guider): Estimeret 3-5 timer for en grundlæggende hjemmeside du bygger men jeg sparre og hjælper dig med.
  • Opsætning af kurser i Learndash: Estimeret 3 timer pr. kursus.
  • Besvarelse af mails/kundeservice: 
  • Installering af mailsignatur: Estimeret 1 klip.
  • Grafisk design i Canva: 
  • Fakturering og lydredigering: 

Klippene kan ikke bruges til produkter eller ydelser, der ikke er aftalt på forhånd, såsom køb af kurser, mentoring eller forløb.

Jeg fakturerer for alle timer brugt på følgende opgaver:

  • Teknisk assistance: Inkluderer alle typer support og rådgivning.
  • Mailkorrespondance: Svar på mails og telefonopkald, som er relateret til de ydelser, jeg leverer.
  • Transporttid: Hvis jeg skal køre til dig, faktureres transporttiden også med mindre vi har aftalt andet.

Det er vigtigt at understrege, at ingen af dem er gratis.

Klippekortet udløber 12 måneder efter fakturadatoen.

Mine åbningstider er mandag til fredag fra 10:00 til 16:00.

Mine arbejdstider er hverdage fra 10.00 til 16.00.
Hvis arbejdet kræver, at jeg arbejder mellem kl. 17.00 og 8.00, kommer der et tillæg på 50 % oveni.
I weekender og på helligdage er tillægget 100 %, og weekenden begynder fredag kl. 17.00.
Har du et klippekort, trækker jeg to timer pr arbejdstime med 100 % tillæg og 1½ time per arbejdstime med 50 % tillæg. Hvis arbejdet udføres på skæve tidspunkter, fordi det passer bedst i min kalender, betaler du ikke tillæg.

Har du brug for, at jeg starter på din opgave inden for 48 hverdagstimer, opkræves der et tillæg på 100 % for hele opgaven, med mindre vi har aftalt andet. Dette gælder også, hvis du undervejs i processen ændrer en deadline uden forudgående aftale.
I disse tilfælde trækker jeg to timer pr faktisk arbejdstime på dit klippekort.
Ofte kan jeg dog tilbyde telefonrådgivning (maks. en time) samme dag til normaltakst.

Jeg stræber efter at begynde på opgaver inden for 3-5 arbejdsdage, men det kan variere afhængigt af opgavens art og mit nuværende arbejdspres. Jeg vil altid informere kunden om forventet leveringstid.

Mit firma har åbent hele året, men der kan være lukket i forbindelse med ferie eller sygdom.
Jeg holder altid lukket i juli og august. (dog besvare jeg mails i de måneder så du er aldrig alene) Jeg informerer kunderne om eventuelle lukkedage i god tid.

Nej, ubrugte klip refunderes ikke og kan heller ikke  overføres til en anden person, hvis det ønskes.

Nej, kun jeg vil løse opgaverne for kunden, medmindre andet er aftalt på forhånd.

Grethe Smedegaard – Happy Lifestyle | Thorslundvej 2 B, 5000 Odense C | hej@grethesmedegaard.dk | CVR 41881208 | Copyright 2020-2024

Scroll to Top